Remote Support

Wilt u een een medewerker van AplusK op afstand laten 'meekijken'. Maak gebruik van onze remote support dienst.

Het werkt als volgt...

  • U start het programma met onderstaande link
  • Nadat u op de link heeft geklikt worden er een aantal vragen gesteld:
  1. Na de vraag 'Wilt u dit bestand uitvoeren of opslaan?' klikt u op Uitvoeren (In de Engelse Windows-versie is dat 'Do you want to run or save this file?' en klikt u op Run)
  2. Na de vraag 'Wilt u deze software uitvoeren' klikt u weer op Uitvoeren (In de Engelse Windows-versie is dat 'Do you want to run this software?' en klikt u weer op Run)
  • Geef het getoonde ID-nummer en het wachtwoord aan de AplusK medewerkerk door
  • Er wordt dan verbinding gelegd tussen uw computer en de computer van de AplusK medewerker, zodat hij kan volgen wat er gebeurt op uw beeldscherm.
  • U kunt de remote support alleen gebruiken terwijl u een AplusK medewerker aan de telefoon heeft
  • Zodra u de remote support afsluit, wordt ook direct de verbinding met ons verbroken. Er wordt niets op uw PC geïnstalleerd, dus er blijft ook niets op uw PC achter

Start hier de Remote Support