
Remote Support
Wil je een medewerker van AplusK op afstand laten 'meekijken'. Maak gebruik van onze remote support dienst.
Het werkt als volgt...
- Start het programma met onderstaande link
- Nadat je op de link hebt geklikt worden er een aantal vragen gesteld:
- Na de vraag 'Wilt u dit bestand uitvoeren of opslaan?' klik je op Uitvoeren (In de Engelse Windows-versie is dat 'Do you want to run or save this file?' en klik je op Run)
- Na de vraag 'Wilt u deze software uitvoeren' klik je weer op Uitvoeren (In de Engelse Windows-versie is dat 'Do you want to run this software?' en klik je weer op Run)
- Geef het getoonde ID-nummer en het wachtwoord aan de AplusK medewerkerk door
- Er wordt dan verbinding gelegd tussen jouw computer en de computer van de AplusK medewerker, zodat hij kan volgen wat er gebeurt op je beeldscherm.
- Je kunt de remote support alleen gebruiken terwijl je een AplusK medewerker aan de telefoon hebt
- Zodra je de remote support afsluit, wordt ook direct de verbinding met ons verbroken. Er wordt niets op je PC geïnstalleerd, dus er blijft ook niets op je PC achter