Third party maintenance voor een betrouwbare, up-to-date infrastructuur tegen lagere kosten

Third Party Maintenance (TPM) AplusK

Third Party Maintenance (TPM) op datacenter apparatuur (servers, storage en netwerkapparatuur) is een toptrend in IT. De kwaliteit van third-party IT-maintenance is veel hoger dan de service van de fabrikanten zelf, terwijl de kosten na de standaard garantieperiode veel lager liggen. AplusK levert interessante diensten op het gebied van TPM.

Als de contractduur van de fabrikant afloopt, kunnen gebruikers kiezen tussen een dure verlening van het servicecontract of vervanging van de apparatuur; en dat terwijl de apparatuur prima functioneert en vaak nog jaren meekan. Dit is precies het punt waarop Third Party Maintenance zeer interes-sant is. AplusK neemt het onderhoud over en zorgt voor een betrouwbare, up-to-date infrastructuur tegen significant lagere kosten.

Voordelen AplusK Managed Services

Leveranciers onafhankelijke hardware- en operating software support

Alle Multi Vendor Server, Storage en Netwerk infrastructuur in één contract

Flexibele contracten met looptijden tussen de 3 maanden en 5 jaar

Hardware support voor End-of-Support Life apparatuur. Bijv. DEC Alpha/VAX, SUN en IBM

Hoogwaardige dienstverlening tegen vaste voorspelbare maandtarieven

Tarieven die gemiddeld 30 - 70% lager liggen dan bij de fabrikant

Hoge klanttevredenheid met een score van 8,5

Dankzij TPM bepaalt de klant of hardware vervangen wordt of met support van Managed Services nog langer ingezet kan worden

Meer weten? Gratis audit? Direct profiteren?
Neem vandaag nog contact ons op. We bieden een gratis audit aan om de huidige supportsituatie, of die van de klant, in kaart te brengen. Samen zoeken we naar een oplossing die voldoet aan de behoefte en bovendien veel IT-beheer budget vrijmaakt.

Bel uw AplusK Dealer Manager 088 - 7000.800 of mail naar [email protected].