Room- / Workplace Management

Stem met Workplace Services de werkomgeving af op gebruiker en activiteiten

De manier waarop mensen (samen)werken en het kantoor gebruiken is veranderd. Met onze Workplace Services bieden we jou verschillende oplossingen om de werkomgeving van jouw opdrachtgever zo goed mogelijk af te stemmen op de gebruiker en de activiteiten. Van Visitor Management tot het reserveren van meeting rooms en van het boeken van een individuele werkplek tot aan signage bij de coffee corners. We bieden alle services los aan maar ook als compleet pakket. Schaalbaar en binnen één ecosysteem die de faciliteiten aanstuurt en aanvult.

Wij bieden Room en Desk Booking oplossingen aan van Sony TEOSEvoko en Humly.
Zo weet je zeker dat je voor iederen klant een systeem kunt aanbieden die past binnen de wensen en het budget. 

Room & Desk booking

Room & Desk Booking

Minder beschikbare vierkante meters en een schommelende bezetting van de vierkante meters die wél beschikbaar zijn, zijn uitdagingen waar veel facilitair managers mee te maken hebben. Het efficiënt gebruik van de werkplekken en vergader- en presentatieruimtes met bijbehorende faciliteiten wordt daardoor steeds belangrijker. Met de juiste systemen worden vraag en aanbod bij elkaar gebracht, heeft iedereen toegang tot de faciliteiten en krijg je als beheerder een schat aan informatie over het gebruik.

Je betaalt per werkplek en geen dure licentie- en installatiekosten waardoor de oplossingen zowel in te zetten zijn voor kleine als grote organisaties. In onze showroom geven we jou en je klanten graag een demo van de verschillende mogelijkheden. 

Visitor Management

Visitor Management

Worstelt jouw klant met de vraag hoe hij AVG proof bezoekers kan ontvangen en registreren en het proces van uitnodiging tot vertrek kan stroomlijnen? Binnen onze Room en Desk Booking oplossingen kan ook Visitor Management worden meegenomen. Ideaal voor de gebruikers, die dan maar met één systeem hoeven te werken én handig voor de beheerder, die maar één dashboard nodig heeft voor een volledig overzicht op alle Workplace Services.

Full Service Support!

De ontwikkelingen gaan snel en daarom heeft niet iedere reseller altijd zelf de ICT kennis in huis om deze oplossingen helemaal uit te rollen bij zijn of haar klanten. Daarom bieden wij Full Service Support waar nodig. We zitten ter ondersteuning van de reseller aan tafel en denken mee in het uittekenen van de oplossing. Doordat we in de beginfase al nauw betrokken zijn kunnen we tijdens de implementatie optimale support bieden. Daarbij is het zelfs mogelijk om de oplossing volledig te laten draaien op de Cloud hosting omgeving van AplusK waarbij wij ook zorgen voor alle updates en upgrades van de oplossing.

Meer informatie of een offerte op maat?

Kortom of het nu gaat om het reserveren van vergaderruimtes of voor complete workplace management oplossingen met routing, visitor management, desk booking en signage, wij kunnen jou en je klant hierin volledig voorzien. Heb je een aanvraag en weet je zelf niet welke invulling het beste past? Laat het ons weten en we kijken samen naar wat er mogelijk is. 

Wil je meer informatie over de mogelijkheden met Workplace Management? Bel AplusK 088 – 7000 800 of vul het contactformulier in.