RMA
Wil je een RMA aanvraag indienen? Dan adviseren wij om zelf het product bij de juiste leverancier aan te melden. De afhandeltermijn wordt hierdoor korter en je houdt zelf zicht op het reparatietraject.
In onderstaand overzicht vind je overzichtelijk welk merk welke procedure hanteert en waar je terecht kan voor het aanmelden van een reparatie.
Heb je vragen over een serviceaanvraag? Wij staan je uiteraard graag te woord en zoeken samen naar de beste oplossing. Bel je AplusK Dealer Manager 088-7000.800.
Staat een merk er niet tussen? Meld je product dan aan voor een RMA via [email protected] of bel AplusK voor de juiste procedure. Wij handelen de RMA aanvraag verder af en houden je op de hoogte zodat jij op jouw beurt de klant kunt informeren.
Selecteer uw fabrikant
Je kunt een Samsung reparatie aanmelden door een mail te sturen naar [email protected]. In de mail dienen de volgende gegevens vermeld te worden.
- Organisatienaam
- Contactpersoon
- Adresgegevens
- Typenummer Samsung
- Serienummer
- Aankoopdatum met kopie aankoopnota als attachment
- Omschrijving van het probleem
De Samsung B2B support afdeling is ook telefonisch bereikbaar via 0800 - 390 9900.
DOA voorwaarden B2B
Een aanvraag voor een Dead On Arrival (DOA) product dient te voldoen aan de onderstaande criteria alvorens deze in behandeling wordt genomen. Indien een aanvraag hier niet aan voldoet, zal deze voor DOA afhandeling worden afgewezen en geretourneerd cq gerepareerd worden:
- Dealer meldt defect binnen 7 kalenderdagen na aankoop bij het B2B Support Center
- Het voor DOA aanvraag in aanmerking komende product dient binnen 21 dagen na aankoop bij het Samsung Service Center aanwezig te zijn
- Meest recente firmware dient geïnstalleerd te zijn (indien mogelijk)
- Kopie aankoopbon dient bijgevoegd te zijn
- Vermelding modelcode, serienummer en klachtomschrijving + melding DOA-product dient duidelijk aanwezig te zijn
- Product zit in originele verpakking en is compleet
- Product is verkocht door Samsung Electronics Benelux
- Samsung Service Center beoordeelt de DOA aanvraag
- Demo-/ showroommodellen zijn uitgesloten
- Val-, stoot-, vocht- en/of transportschades zijn uitgesloten
- Indien een accessoire defect is, vervangt Samsung het accessoire
Voor het aanmelden van een Sony RMA kun je contact opnemen met het Technical Support Team. Bel +44 203 901 5561 of mail naar [email protected].
Het team is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 – 18:00. Met uitzondering van lokale nationale feestdagen.
Bij het aanmelden van een RMA dienen de volgende gegevens vermeld te worden:
- Klant of referentie
- Typenummer
- Serienummer
- Klachtomschrijving
- Eventuele foto's
- Aankoopfactuur
Voor meer informatie over Sony services kun je terecht op de Sony Service portal.
Het aanmelden van een Philips reparatie kun je doen door een mail te sturen naar [email protected]. In de mail dien je de volgende gegevens te vermelden:
De Philips Customer Service van Mainteq is ook telefonisch bereikbaar:
- Nederland (+31) 10 428 9533
- België (+32) 27007360
- Luxemburg (+352) 26 84 30 00
Het aanmelden van een Sharp reparatie kunt u doen door een mail te sturen naar [email protected]. In de mail dient u de volgende gegevens te vermelden:
- Organisatienaam
- Contactpersoon
- Adresgegevens
- Typenummer Sharp
- Serienummer
- Aankoopdatum met kopie aankoopnota als attachment
- Omschrijving van het probleem
Het aanmelden van een Optoma reparatie kan via het e-mailadres [email protected]. De volgende gegevens dienen vermeld te worden:
- Organisatienaam
- Contactpersoon
- Adresgegevens
- Typenummer Optoma projector
- Serienummer
- Aankoopdatum met kopie aankoopnota als attachment
- Omschrijving van het probleem
RMA aanvragen voor alle overige merken kunnen via de mail - [email protected] - aangemeld worden bij Aplusk. In de mail dienen de volgende gegevens vermeld te worden:
- Organisatienaam
- Contactpersoon
- Adresgegevens
- Merk, type en serienummer
- Aankoopdatum met kopie aankoopnota als attachment
- Omschrijving van het probleem